Tentoraz to bude ?osi naozaj zdravé. Pripravíme si stredomorský šalát. Asi nebudete prekvapení, ke? vám poviem že to je nielen najzdravšie ale aj najrýchlejšie pripravite?né jedlo z tých, ktorými sme sa na tejto stránke už zaoberali.





Budeme potrebova?:

malé, šalátové paradajky
parmezán
mozzarellu
?ierne olivy
olivový olej
jeden citrón



Šalát dôkladne umyjeme a necháme odkvapka?. Mozzarellu si nakrájamé na malé plátky a parmezán nastrúhame na tenu?ké plátky. Šalátové paradajky nakrájame na polovi?ky.





Na vä?ší tanier si rovnomerne rozložíme vä?šie listy šalátu, ?ím si vytvoríme takzvané lôžko na ktoré budeme šalát servírova?.





Postupne za?neme obklada? tanier plátkami mozzarelly a v strede v?ši? menšie listy šalátu.





Pridáme olivy a kúsky paradajok. Vrch šalátu posypeme kúskami parmezánu.





Celý šalát výdatne pokvapkáme citrónovou š?avou a polejeme olivovým olejom. Niektorí možno uprednostia namiesto citrónovej š?avy balzamikový ocot. Necháme chví?ku postá? nech sa nám všetky chute spriatelia a môžeme podáva?.





Podávame napríklad s kúskami bagety. Nakoniec ostáva už len popria? dobrú chu?.